Articles, Press Articles

Ελληνικός Τουρισμός: Ποιότητα και Κερδοφορία των Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων

Entry in Ελληνικά. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Ελληνικός Τουρισμός: Ποιότητα και Κερδοφορία των Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων
Γκίκας Α. Χαρδούβελης
Επιλογή
6 Νοεμβρίου 2006

Εισαγωγή

Η πορεία του τουριστικού κλάδου είναι ιδιαίτερα δυναμική την τελευταία
δεκαετία στη χώρα μας, αφού ο ρυθμός αύξησης της τουριστικής δραστηριότητας
ήταν υπερδιπλάσιος από τον ρυθμό αύξησης της υπόλοιπης οικονομικής
δραστηριότητας, ενώ οι κάτοικοι εξωτερικού ξοδεύουν στην Ελλάδα υπέρ-
τετραπλάσια ποσά από αυτά που ξοδεύουν οι κάτοικοι της Ελλάδας στο εξωτερικό. 1
Η δυναμική αυτή πορεία αναμένεται να συνεχιστεί και στο μέλλον, τουλάχιστον από
την πλευρά της ζήτησης τουριστικών υπηρεσιών, διότι ο τουρισμός είναι αγαθό
πολυτελείας, που σημαίνει ότι όσο το παγκόσμιο βιοτικό επίπεδο αυξάνεται, οι
τουριστικές δαπάνες των ξένων και των Ελλήνων θα αυξάνονται με ακόμα
μεγαλύτερους ρυθμούς.

Related Posts